вівторок, 4 червня 2013 р.


Міф 1. Секретарю не потрібно великого розуму та здібностей. Тобто їм може стати кожен.

Насправді. Так, дійсно, щоб працювати секретарем, не обов'язково мати вищу освіту, іноді достатньо закінчити спеціалізовані курси або отримати диплом про закінчення коледжу, технікуму, де викладають діловодство. Проте психологи стверджують, що розум людини - не тільки всім відомий показник IQ, а й так званим «емоційний інтелект». Цей термін не так давно ввів один американський учений, що спеціалізується в області психології. Під терміном мається на увазі вміння особистості тонко відчувати і правильно реагувати на поведінку оточуючих. Іншими словами, таких індивідів можна поетично назвати «знавцями людських душ» або «мудрими в науці життя». Щоб добре розбиратися в цій науці, зовсім не обов'язково мати купу дипломів про вищу освіту, потрібно просто вміти спостерігати. Вдається це далеко не кожному, іноді найрозумніші і не один раз «дипломовані» люди в повсякденному житті і в плані побудови відносин з оточуючими виявляються, м'яко кажучи, не на висоті.

Хороший секретар має дуже високий рівень «емоційного інтелекту», чудово розбирається в людях, дуже тактичне і відповідальна. Погодьтеся, при всьому бажанні такої людини «нерозумних» назвати не можна.

Немає коментарів:

Дописати коментар